Tudósok, gamerek, robotok

Keverve
PEOPLE TEAM tábor

A vakáció 10 hete sok szülő rémálma. Vajon mi köti le igazán a csemetét? Ha téged egy igazán kíváncsi gyermekkel áldott meg a sors, aki szívesen szerel, esetleg érdeklik a fizikai és kémiai kísérletek, illetve az elektromosság, nem utolsósorban a kalandok, akkor ezt a 3 ötletet nektek gondoltuk ki. Ezek garantált elfoglaltságot kínálnak a nyári szünetben.

Robotikatábor

Jó választás a robotépítő tábor, ahol a 9–12 éves gyerekek megtapasztalhatják, milyen érzés önállóan kigondolni és létrehozni saját rendszereket, illetve saját robotot építeni. A cél minden esetben egy önjáró, irányítható, előre kigondolt paraméterek alapján működő, automatizált szerkezet megalkotása. A táborozók megtanulják a robotika alapjait, megismerkednek különféle alkatrészekkel, elemekkel, eligazítást nyernek a LED-ek és a kapcsolók világában, de a szenzorokkal, az áramkörökkel és a motorokkal, sőt például drónokkal is közelebből megismerkedhetnek.

Tudóstábor

A kecskeméti kampuszon lévő táborba már 7 éves kortól várják a jelentkezőket. Az idő jelentős részét a táboron kívül töltik a gyerekek: rovarokat gyűjtenek, növényeket osztályoznak, és felfedezik Kecskemét környékének szikes élőhelyeit. Ellátogatnak a kecskeméti egyetem botanikus kertjébe és a planetáriumba is. Esténként profi csillagász segítségével figyelhetik a bolygókat. Meghívott vendégekből sincs hiány: sasok és kígyók érkeznek. Egy etológus és a kutyái segítségével testközelből tanulmányozhatják négylábú barátaink viselkedését. A tábor területén kísérleteteket végeznek el. Vulkánkitörést modelleznek, disznószívet boncolnak. A vadasparkban eltöltött nap elmaradhatatlan része a programnak.

Gamertábor

Természetesen a táborozás nem arról szól, hogy a képernyő előtt üljünk, de a mai gyerekek életében már olyan természetes a számítógép vagy az okostelefon használata, mint az olvasás. A gamertábor résztvevői a Minecraft, a Scrap Mechanic, a Fortnite, az Among Us, a Rocket League és a Genshin Impact segítségével teljesítenek küldetéseket, építenek városokat. Sok gyerek szívesen megy strandra, focizni vagy számháborúzni, de nem szeretne lemondani a kedvenc játékáról sem. Ők a gamertáborban az egész délelőtt a képernyő előtt tölthetik, de nem maradnak ki a közösségi programokból sem.